05/07/2025
Dia: Dissabte 5 de juliol de 2025
Hora: 12 del matí en el marc del Festivalet d’Estiu a La fàbrica.
Lloc: Bosc de marronyers de la fàbrica La Blava de Roda de Ter. Enllaç de google maps.
Aparcament: a la plaça Verdaguer de Roda de Ter, al carrer Costa del Ter, al carrer Torrent Massana…
En cas de pluja: l’activitat es farà a la seu de la Fundació Miquel Martí i Pol (carrer Costa del Ter, 9-15). Enllaç a google maps amb l’adreça. Estigueu atents a les indicacions que es faran des de les xarxes socials de la Fundació (Instagram de la Fundació i Twitter de la Fundació).

Dins del Festivalet «d’Estiu a La fàbrica»:
«Embolicant la Troca. El vestit nou de l’emperador», espectacle de titelles a càrrec de la Cia. Sim Salabim.
Sinopsi: La Quimeta és una costurera molt eixerida i enfeinada. Té un taller ple de vetes, fils i botons. Com que en sap molt de moda i de fer vestits, tothom li fa encàrrecs i li demana consells. Un dia, els animals del poble han d’anar ben elegants a una festa i, tot i que està molt ocupada, la Quimeta els ajuda. Esperant que els animals recullin la comanda, fabrica uns titelles per explicar el conte «El vestit nou de l’emperador».
Per a infants a partir de 3 anys. Organitzat de la mà de la Biblioteca Bac de Roda de Roda de Ter.
Durant el matí:
Parada de contes, àlbums il·lustrats i llibres de poesia a càrrec de la llibreria Foster&Wallace de Vic i de la Fundació Miquel Martí i Pol. De 10 del matí a 1 del migdia.
A l’hora del vermut, de dinar i de sopar: Eventualment, aquest cap de setmana d’«Estiu a La fàbrica» La Guingueta de La Blava amplia horaris i ens ofereix el servei de dinar i de sopar. Endemés, també trobareu tota l’oferta gastronòmica del municipi a rodadeter.cat/el-municipi/turisme/menjar-i-dormir

