medium
06/07/2025
Dia: Diumenge 6 de juliol de 2025
Hora: 4 de la tarda
Lloc: Bosc de marronyers de la fàbrica La Blava de Roda de Ter. Enllaç de google maps.
L’hora del cafè. «TE(i)X(i)T». Recital de poesia i música electrònica i cosit de textos i conversa amb el públic, amb la rapsoda Mariona Fontserè i els músics Pere Sidera i Asra3.
Recital de poesia amb una base electrònica que dialoga amb el text. «Text i teixit venen de la mateixa paraula en llatí. Amb la voluntat de compartir amb els assistents els poemes que ens agraden, al final del recital posem els textos a la disposició del públic i els cosim en forma de llibret».
A l’hora del vermut, de dinar i de sopar: Eventualment, aquest cap de setmana d’«Estiu a La fàbrica» La Guingueta de La Blava amplia horaris i ens ofereix el servei de dinar i de sopar. Endemés, també trobareu tota l’oferta gastronòmica del municipi a rodadeter.cat/el-municipi/turisme/menjar-i-dormir
Aparcament: a la plaça Verdaguer de Roda de Ter, al carrer Costa del Ter, al carrer Torrent Massana…
En cas de pluja: es farà a la seu de la Fundació Miquel Martí i Pol (carrer Costa del Ter, 9-15). Enllaç a google maps amb l’adreça. Estigueu atents a les indicacions que es faran des de les xarxes socials de la Fundació (Instagram de la Fundació i Twitter de la Fundació).