03/07/2022

Sarau Mal Gestat: Nicomedes Mendes improvisen «Aiga»

Dia: Diumenge 3 de juliol.

Hora:  7 de la tarda.

Lloc: Bosc de marronyers de La Blava, Roda de Ter.

 

En col·laboració amb l’Associació Cultural La Malgastada. El tema d’aquest any serà l’aiga.

La primera sessió, que tindrà lloc a la seu de la Fundació Miquel Martí i Pol a les 6 de la tarda, constarà d’una instal·lació sonora a càrrec d’Arnau Musach amb la poesia de Laia Carbonell i Misael Alerm, que recitaran en viu.

La segona sessió, que tindrà lloc al bosc de marronyers de La Blava a les 7 de la tarda, serà una improvisació poètica a càrrec de Nicomenes Mendes, grup de poesia, música i performance.

Nicomedes Mendes és un grup d’improvisació poètica català. Està compost per quatre poetes (Victor Bonetarbolí, Núria Martínez-Vernis, Oriol Sauleda i Guim Valls) que, en fusionar veus i discursos, formen una veu poètica plural. Un exemple d’una poesia que s’allunya del jo i que s’acosta a la poesia coral.

Des de la improvisació lliure al soundpainting, els seus recitals utilitzen diferents tècniques per mostrar com pot ser de rica la improvisació en poesia, quantes imatges potents poden brollar treballant en aquest camp i conviden a l’entrada d’aquest nou món encara per explorar. Se’ls ha descrit com a experts en poesia d’avantguarda, creadors de ritmes i trencadors dels convencionalismes avorrits. Amb una aguda intel·ligència, fan de la poesia una autèntica forma de celebració.

Fundació Miquel Martí i Pol
© Tots els drets reservats
fundació miquel martí i pol
fundació miquel martí i pol